مدونات الاعضاء

ملاذ بوح الاعضاء هنا ملاذ بوحنا وركن قلوبنا الآمن هنا ننثر مداد حروفنا, فضفضة الكتابة روح لا يدركها إلا من أعتادها

فضفضات زجلية

هي فضفضات تختلج القلوب لكن سوف أعبر هنا بكتابات زجلية .. فأنا أعشق الزجل وأجده قريب لي في التعبير الفوري عن مكنونات القلب .. وبعدهالك

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

قديم 04-22-2019, 03:11 PM   المشاركة رقم: 1
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي فضفضات زجلية

هي فضفضات تختلج القلوب لكن سوف أعبر هنا بكتابات زجلية .. فأنا أعشق الزجل وأجده قريب لي

في التعبير الفوري عن مكنونات القلب ..




وبعدهالك يا قلبي

ماتفضها سيره

تبدورها حب وشوق

تطرح بزور حيره

عشقت جرح الحبيب

وتقول عليه غيره

هو الي خلقه يا اخي

م كان خلق غيره


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-22-2019, 03:13 PM   المشاركة رقم: 2
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

راح م القلوب الصدق

والكذب ليل ونهار

زمن الغلابه خلص

وجه زمن فجار

دنيا وليها العجب

اطيب ما فيها مرار

والكل صوته اندبح

والصرخه خارجه بنار

وناس ف لحظة زمن

منغير حبيب ولا دار

واخوات بتقتل بعض

بيقولوا بقوا كفار


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-22-2019, 03:15 PM   المشاركة رقم: 3
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

ايوه انا شايف دمعتك

بس مش حاسس انها كانت بريئه

كمان مش شايف

انك لسه حبيبتي او حتى صديقه

وبعد ما سقط عنك قناعك

وبعد ما بان ليا خداعك

وبعد ما ظهرت منك طباعك

شوفت الحقيقه

هو انا معاكي ان النهايه

كانت سخيفه

مفيهاش تراجيدي ولا دراما

ومهاش ظريفه

بس عارفه فكرتني

بالمثل الي قال

هههه بعد اما مشيت مع كل البشر

جات لعندي انا وعملت شريفه


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-22-2019, 03:17 PM   المشاركة رقم: 4
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية


أنا قلبي طيب

مش بتاع مصلحه

فيه ضحكه جايه

وضحكه تانيه مروحه

ساعات نبيه وساعات غبي

وساعات معلم وساعات صبي

وساعات بيطحن زي الرحى

وساعات بيسحر وساعات بيأسر

وساعات بلاقي سحره اتمحى

وساعات بحس انه فلاتي

ويقوم ليلاتي على دقة مُرة مِجَرّحه


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-23-2019, 05:28 PM   المشاركة رقم: 5
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

وصباحك فرح يا بلادي

صباح مخصوص

مهوش عادي

صباح امل بيوم افضل

صباح بالورد متعطر

ومتزين ريحان اخضر

وعود ياسمين مع الكادي

صباح فطير وعسل ابيض

يكون متسوي ع الهادي

صباحك فل يا بلادي


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-23-2019, 05:29 PM   المشاركة رقم: 6
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

وادلعي براحتك

وابقي قابليني

دا العند زرع عفش

ما ينبته طيني

اسمعي لكلامهم كمان

واطلقي لغضبك عنان

وان شفتي مني اهتمام

اوحتى نظرة وسلام

ابقى تعالي لامؤاخذه

تفي على جبيني

هههه ايه القرف دا ههههه


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 04-23-2019, 05:31 PM   المشاركة رقم: 7
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

يا شيخه صلي ع النبي

ف قلبك

هو انتي فكرك اني ممكن

اقول بحبك

طبعا محال

ولا هم كانوا قالولك

ان الساحر يعشق عيال

هههههه طبعا محال

هو صحيح الحمل

شكله جميل

وعيونه حلوه وكحيلة

لكنه يقدر يطلع جبال ؟

فاهمه يا حيله

هههههه

اقولك

صلي ع النبي ف قلبك ههه


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 05-01-2019, 03:37 AM   المشاركة رقم: 8
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية المها

البيانات
التسجيل: Oct 2012
العضوية: 465
المشاركات: 83,993 [+]
بمعدل : 33.61 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 123
نقاط التقييم: 3333
المها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond reputeالمها has a reputation beyond repute
 

الإتصالات
الحالة:
المها غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

. للذين يزرعون الورد و الياسمين
على شرفات قلوبنا ،
الذين تركوا أثرا معطر بالسلام
على الدرب أثناء العبور ،
للذين لهم بصمة مميزة
على أوتار الحياه ،
و لوحة مزينة
على جدار الذكريات ،
لهم الف دعاء و امنيات بالخير


عرض البوم صور المها   رد مع اقتباس

قديم 06-09-2019, 11:03 AM   المشاركة رقم: 9
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

لو كنتي فاكره اني
هعيش طول عمري احبك
تبقي غلطانه
عمر ما فيه لقمه
ممكن تشبع جوف
لو هيكولها بإهانة
ولا يحس ببل الريق
اللي روحه عطشانة
زي جنايني مزكوم
طول اليوم
بيشم ف وردة دبلانه


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس

قديم 06-09-2019, 11:04 AM   المشاركة رقم: 10
المعلومات
الكاتب:
اللقب:
الرتبة:
الصورة الرمزية
 
الصورة الرمزية white wizard

البيانات
التسجيل: Apr 2019
العضوية: 4208
المشاركات: 190 [+]
بمعدل : 1.36 يوميا
اخر زياره : [+]
معدل التقييم: 5
نقاط التقييم: 449
white wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nicewhite wizard is just really nice
 

الإتصالات
الحالة:
white wizard غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

افتراضي رد: فضفضات زجلية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المها مشاهدة المشاركة
. للذين يزرعون الورد و الياسمين
على شرفات قلوبنا ،
الذين تركوا أثرا معطر بالسلام
على الدرب أثناء العبور ،
للذين لهم بصمة مميزة
على أوتار الحياه ،
و لوحة مزينة
على جدار الذكريات ،
لهم الف دعاء و امنيات بالخير
يا هلا يا هلا نورتي المكان مها هانم


عرض البوم صور white wizard   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
سحلية, فضفضات


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صورة طريفة .. سحلية تعزف الجيتار في إندونيسيا المها منتدى المواضيع العامة 2 03-04-2015 06:18 AM
سحلية الرجل العنكبوت هاوي الليل منتدى المواضيع العامة 5 11-03-2013 12:30 AM
الشيطان الشوكي سحلية مغطاة بالأشواك وتشرب الماء بواسطة جلدها المها منتدى المواضيع العامة 5 10-15-2013 09:18 PM
زيآدة سرعة آلتحميل في آلتورنت نوماس الكمبيوتر والانترنت 4 12-09-2012 11:24 AM
انتي سحلية انثى اة فيك من التماسيح ماري روعة عالم حواء 9 09-21-2011 01:37 AM


الساعة الآن 08:57 PM


Powered by vBulletin ® Development : the-arabs.com